Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 7 Μαΐου 2026

Κοπρόσκυλα!

 


4 σχόλια:

  1. αυτοί έπρεπε να περάσουν από ειδικό δικαστήριο και μέσα όπως οι χουντικοί....αλλά κυκλοφορούν ελεύθεροι ανάμεσα μας και υπάρχουν υποστηρικτές τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γωγω Αψωλεντακη8 Μαΐου 2026 στις 5:56 π.μ.

      οι 'χουντικοι' ΤΙ ακριβως κακο εκαναν στην Ελλαδα σε σχεση με τους βρωμιαρηδες που την κυβερνουν απο τοτε μεχρι σημερα;
      Μπορεις να μας εξηγησεις δημοκρατη;

      Διαγραφή
    2. Τα εβαλαν με το αγγλοκρατουμενο πολιτικο συστημα και τον εντεταλμενο τους (κοκο), γι'αυτο τους ποναει ακομα και για παντα...

      Διαγραφή
  2. Αν υπήρχε τιμωρία αντί για δικαιοσύνη, όλα θα άλλαζαν προς το καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή