Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 8 Μαΐου 2026

Χάρις Αλεξίου - Ο Τηλεφωνητής


 Για τους νεώτερους: ο τηλεφωνητής ήταν συσκευή που συνδεόταν στο σταθερό σου τηλέφωνο, με ηχογραφημένο μήνυμα ότι απουσιάζεις κι ο καλών άφηνε το δικό του , που το άκουγες όταν γυρνούσες. 

Το 1990 αυτό το τραγούδι παιζόταν παντού...Από τις μπουάτ μέχρι τα λεωφορεία. 

Που πήγε αυτή η Ελλάδα; Πάει, χάθηκε. Την βασάνισαν. Της πήραν το χαμόγελο.

 Ζούμε σε μια εποχή που δυσκολευόμαστε να αντέξουμε τον πόνο — προσπαθούμε να τον αποφύγουμε. Αλλά χωρίς τη σκιά, δεν υπάρχει φως.

2 σχόλια:

  1. Πέρι, το κόλπο της Ελλάδας είναι αυτό. Γυρίζει το ματς εκεί που είναι τελειωμένη. Στο έχω ξαναγράψει. Μαζεύονται οι μνηστήρες στο παλάτι και ασχημονούν, αγνοώντας την παρουσία του βασιλιά. Θα επιβεβαιωθεί το σύνθημα των 90ς στα γήπεδα, το οποίο στην Ελλάδα αναβιώνει διαρκώς εδώ και αιώνες. Εδώ θα γίνει ο τάφος σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι αυτη ενα κουμμουνι ειναι που κονομησε κωλογλυφωντας την εβραϊλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα πολύ σκοτεινό πρόσωπο...Πάντα με ανοιχτές πόρτες. Πάντα με περίεργες διαπιστεύσεις. Οι Βελγικές αρχές του "κερατά" έχουν πολλά στοιχεία για τον υιό του αξιωματικού της χωροφυλακής.

  Αυτός ο πολύ περίεργος τύπος που ξεκίνησε την πολιτική του καριέρα από το γραφείο του Ανδρέα Παπανδρέου...από το γραφείο του υιού του γέρο...