Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Οι Αλβανοί είναι στους δρόμους. Φωνάζουν. Διαμαρτύρονται. Δεν θέλουν να ξεπουληθεί ο τόπος τους στα Funds. Στους κολλητούς του Τραμπ. Οι Έλληνες τι κάνουν; Που βρίσκονται; Φωτογραφία από την Νίβιτσα της Αλβανίας.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου