Η χώρα οδεύει για πολλά μνημόνια..μία κοινωνία που αδυνατεί να προσφέρει μία αισιόδοξη προοπτική. Κανένα επίδομα δεν μπορεί να υποκαταστήσει μία σταθερή εργασία, μία αξιοπρεπή αμοιβή και την αίσθηση ότι ο κόπος ανταμείβεται πραγματικά. Κανένα επίδομα δεν μπορεί να υποκαταστήσει το ΟΡΑΜΑ που δεν υπάρχει.
Θα αφήσει μεγάλο πόνο. Μεγάλη στεναχώρια. Είναι τόση μεγάλη η λεηλασία που έχει επιφέρει που τρομάζεις.
Δεν υπάρχουν δημοσκοπήσεις. Μητσοτάκης και Τσίπρας δεν υπάρχουν στην κοινωνία. Η κοινωνία βράζει. Δεν αντέχει το δούλεμα. Μητσοτάκης και Τσίπρας στους αφελείς ποντάρουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου