Όλη η περιφέρεια της χώρας ζει αυτόν τον αργό, επιμελώς μεθοδευμένο και προγραμματισμένο θάνατο. Να αποδράσει η Καρυστιανού από το Κολωνάκι των βενιζελικών και να βγει στην περιφέρεια. Να πάρει καθαρό αέρα. Αυτός ο καθαρός αέρας θα πνίξει τους αχώνευτους. Όσο μένει στο Κολωνάκι και στις γύρω αυτιστικές περιοχές που ελέχγει ο Κολωνακιώτης Μητσοτάκης ο κόσμος θα την ξεχάσει. Ακόμα και 90% ανθρώπους του Μητσοτάκη να έχει στο κόμμα της η επαφή της με την περιφέρεια θα της δώσει τρομερή δυναμική. Θα βρει και θα συναντήσει τα άτομα ΠΟΥ ΑΥΤΗ θέλει.
Στόχος του Μητσοτάκη είναι ΝΑ ΜΗΝ φτάσει το κόμμα της Καρυστιανού στις εκλογές.
Προσοχή στην Κρήτη. Το νησί είναι χαμένο πνευματικά. Το ελέγχει ο Μητσοτακισμός για πάνω από 100 χρόνια. Στο κόμμα της δεν θα πρέπει να έχει σε θέσεις κλειδιά άτομα από την Κρήτη. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Ανδρουλάκη. Άβουλος, άτολμος, μοιραίος και βλάξ. Δεν μπορεί να ορθώσει ανάστημα στον Μητσοτάκη. Γιατί; Γιατί είναι πνευματικά λοβοτομημένος από τον Μητσοτακισμό-βενιζελισμό. Δικά του στελέχη φεύγουν και πάνε στον Τσίπρα. Δικά του στελέχη φεύγουν και πάνε στον Μητσοτάκη. Είναι ένας Κασσελάκης κι αυτός...
Τραμπ:( Ο κόσμος στη Βενεζουέλα είναι χαρούμενος, χορεύει στους δρόμους παρά τον σεισμό).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ τον κακομοίρη...
Α. εμας τους κακομοιρηδες ,και τι μας βρήκε,με το μυαλο που δεν κουβαλουσαμε!!!
Ειναι δυνατον να σε κυβερνα ο Μητσοτακης;
Ειναι δυνατον να σε κυβερνα ένας Τραμπ,ένας Ομπαμιας,μια Χιλαρυ;
Ειναι δυνατον να κυβερνα ενας Ραμα; Ενας Ζελεσνκυ ενας Νετανιαχου; Και ολοι οσοι ¨εχουν εκλεγει"
Ειναι δυνατον οι κακομοιροι άνθρωποι να πιστευουν πως "ασκουν το δημοκρατικο τους "δικαιωμα"; `' Ελεος !! Ακομα υπαρχουν άτομα που το πιστεύουν;.. Ο άνθρωπος εαν δεν αλλαξει θα παρει και τους υπολοιπους στο λαιμο του..Τους υπολοιπους που δεν φταινε,και λενε."Μας δουλευουν ρε κορόιδα"
όσο δεν ξυπνάνε οι κοινωνίες για χαζούς θα μας περνάνε...
Διαγραφήperi
Ποιος την υπολογίζει την Κρητη; Την "λεβεντογένα",πάει το παραμύθι που πουλούσαν τόσα χρόνια. Αδερφές,δολοφόνοι κατσικοκλέφτες ,και ζουλού. Κατι σαν τους γυφτους και χειρότερα. Σφαζοντε αναμεταξυ τους, σκοτώνουν τους συνανθρωπους τους διχως ενδοιασμους σαν να ειναι σκυλιά. Τον σκοτωσαν τον 'προεδρο" για πλάκα με την "καντσουνα" ,και το έστεισαν για ατυχημα. Κατέκλεψαν την χωρα με τις "επιδοτήσεις" οπεκεπε. Εκλεβε ο καθε αληταράς ακομα και πεντε προβατινες του αλουνου για να δώσει "κεφάλια" προκειμενου να παρει επιδοτήσεις. Τεμπεληδες παμπόνηροι κατσικοκλέφτες.. Κυριολεκτικα ντροπη της Ελλάδας ,η "λεβεντογένα" που γέννησε εναν Μητσοτάκη και όμοιους του. .ΤΡΑΓΙΚΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εγινε αραγε με τον κλεφτη τον αβραμοπουλο; Καιρό το ενταλμα συληψης του.. Τι κανει ο Σαμαράς; Θα κανει "κομα" ; Πεθανε το μπατσοκ με τα μνημονια.. Πεθανε και το φαντασμα της δηθεν αριστερας... Πεθανε και η ΝΔουλα του Μητσοτακη,και της βενιζελικης συμμοριας όλης..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΘΑΝΑΝ ΡΕ ΠΕΡΙ ΟΛΟΙ.. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΜΙΖΟΤΑΚΗΣ θυμησου το αυτο που οσυ γράφω..
ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ.. ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ ΟΛΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΡΟΜΟΛΗΓΗΣΑΝ ΟΙ "ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ" ΤΟΥΣ.. Αυτος θα εχει ασχημο τελος πολυ ασχημο .. Τελειωσε ο φιλαρακος του ο Νετανιαχου.. Αφαντος ο σκυλος ,ο δολοφονος των παιδιων .Ο Ηρωδης ο αρρωστος κλεφτης που θελησε για να σωθει να βυθισει τον κοσμο στην απολυτη θλιψη.. Το ξερουν περικλη. Ολοι τους το ξερουν πως το τελος τους εχει ηδη ερθει, απλα καθυστερουν οσο μπορουν.